niedziela, 13 maja 2012




Rozdział 1

*Oczami Kate *

Ten ranek był taki sam jak inne . Obudziłam się , wzięłam telefon i napisałam do Alice .
Kate : Siema Alice .
Alice : Hej . Czy ty zawsze musisz mnie obudzić ???
K : Sorry . Idziesz pobiegać ?
A : Kate proszę cię , mam dość tego biegania .
K : Jak chcesz .
A :Umówimy się potem na spacer jak tak chcesz .
K : Ok. .
A: Pa .
K : Pa .
Poleżałam jeszcze chwile na łóżku i poszłam do łazienki . Ubrałam się w to :
















Powiedziałam rodzicom że nie będzie mnie 2 godziny bo ide pobiegać . Odwiedziłam znowu różne okolice mojego kochanego miasta Glasgow . Biegłam szczęśliwa nawet jak ludzie się dziwnie na mnie patrzyli . Wróciłam do domu i poszłam pod prysznic . Umyłam się i poszłam do pokoju . Po jakiś 30 min. zeszłam na dół ubrana w to :  bo rodzice mnie zawołali

















Mama : Kochanie , przeprowadzamy się .
Kate : Dlaczego ? Gdzie ?
M : Tata dostał nowa prace na drugim końcu kraju w Londynie . Musimy być tam jeszcze dzisiaj . Najlepiej by było jakbyś poszła do Alice jej to powiedzieć a potem zaczęła się pakować .
K : Ale ja nie chce jej tu zostawiać samej .
M : Idź już bo samolot mamy za 5 godz.
K : Dobra ide .
Poszłam do Alice mieszkała niedaleko mnie . Drzwi do jej domu otworzyła mi jej mama i powiedziała że Alice zaraz przyjdzie . Poczekałam i kiedy zobaczyłam Alice łza popłynęła mi po policzku , na szczęście Alice tego nie zobaczyła .
Alice : Co chcesz ?
Kate : Przejdźmy się .
A : Ok.
K : Alice ja się wyprowadzam do Londynu . Bo mój tata dostał tam prace i musimy być tam jeszcze dzisiaj .
A : Ale ja nie chce żebyś jechała .
K : Ja też ale musze już wracać do domu  bo musze się jeszcze spakować . <powiedziałam to z płaczem >
A : Nie płacz proszę . Cos wymyślimy .Będziemy gadać codziennie . 
K : Ok.
Przytuliłyśmy się na pożegnanie . Wróciłam i poszłam do pokoju . Włączyłam sobie moją ulubioną piosenkę One Direction One Thing , i zaczęłam się pakować . Pakowałam różne rzeczy ciuchy , najważniejsze rzeczy , pamiątki i takie tam . Po 3 godzinach byłam już spakowana . Zeszłam na dół z walizką do rodziców z którzy już na mnie czekali . Zapakowaliśmy walizki do samochodu i pojechaliśmy na lotnisko , za 15 min. mieliśmy mieć samolot .  Gdy byliśmy w samolocie włożyłam słuchawki i włączyłam piosenki One Direction i napisałam do Alice że tam mieszkają chłopcy a ona się wkurzyła(bo co chwile jej to pisałam) i wykasowała mój numer telefonu i nie odzywałyśmy się do siebie . Po jakimś czasie zasnęłam . Obudziła mnie mama i powiedziała że jesteśmy na miejscu . Zawiązała mi oczy czarną opaska żebym nie widziała gdzie jedziemy . Jechaliśmy jakieś 15 min. w nieznaną mi stronę . Kiedy byliśmy na miejscu dowiedziałam się że przyjechaliśmy do Liama Payne’a (MOJEGO IDOLA!!!)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz