niedziela, 13 maja 2012


Rozdział 3

*Oczami Kate*

Od 3-4 godzin musieliśmy spędzić w samolocie . Wtuliłam się mocno w Liama i nie wiem kiedy zasnęłam z wielkim uśmiechem . Gdy Liam mnie obudził powiedział .
Liam : Ja też .
Kate : What the fuck ?
L : Bez przeklinania .
K : O ci chodziło z tym „ja też ” ?
L : Przez sen mówiłaś że mnie kochasz , to było słodkie .
K : Mogłeś mi nie mówić .
L : Nie dziękuj .
K : A masz za swoje .
L : To bolało .
K : Wiem .
Uderzyłam go moim mocnym prawym sierpowym . Chyba naprawdę musiało go to boleć , bo aż krzyknął na cały samolot aż ludzie na nas krzywo patrzyli .

*Oczami Liama *

To bolało , przyłożyła mi swoim prawym sierpowym . No nic . Przecież nie będę się fochał na moja nową dziewczyne . ^_^ Wyszliśmy z lotniska czekać na taksówkę a ona pocałowała mnie NAMIĘTNIE . A obojgu nam nie schodził uśmiech . Przyjechała taksówka wsiedliśmy do niej a Kate wtuliła się we mnie znowu to było miłe uczucie . Po 30 minutach drogi byliśmy u mnie w domu . Weszliśmy a rodzice Kate zaczęli ja przytulać a ja widziałem w jej oczach że ma dosyć wrażeń na dzisiaj a ja byłem zazdrosny . Potem złapałem jej rękę i poszliśmy do mojego pokoju . rozmawialiśmy bardzo długo o tym co się stało i poszliśmy razem spać . Kate przytuliła się mocno do mnie i szybko zasnęła nawet nie wiedziałem kiedy . Ja z resztą też poszłem szybko spać pamiętam tylko że Kate przytuliła się do mnie i nic więcej . Nie wiem dlaczego ale moja ręka była na talii Kate . To było fajne , bo w  końcu to moja dziewczyna .


*Oczami Kate*

Obudziłam się i poczułam czyjąś rękę na mojej talii . Odwróciłam się i zobaczyłam Liama który już nie spał . Uśmiechnął się i znowu się odwróciłam , potem poczułam że Liam dał mi buziaka na dzień dobry . Zostałam w bezruchu a on mnie odwrócił i pocałował namiętnie . Usiadłam a Liam już ze coś nie tak .
Liam : Cos się stało ?
Kate : Nie .
L : Przecież widze .
K : Nic się stało , po prostu pierwszy raz mam chłopaka to się stało .
L : Czyli mnie nie kochasz ?
K : Kocham i to jeszcze jak .
L : Na pewno ?
Pocałowałam go w odpowiedzi że tak ale on chyba nie zrozumiał .
L : Czyli ?
K : TAK KOCHAM CIĘ ! Zadowolony ?
L : Jeszcze jak .
Wstałam z łóżka i poszłam do łazienki . Zapomniałam wziąć ciuchów i wyszłam w szlafroku a Liam się na mnie patrzył jak na obrazek ”halo ja byłam w szlafroku ” . Wzięłam ciuchy i pokazałam mu język . Spędziłam w łazience dobrą godzinę . Wyszłam ubrana w to :

















I usiadłam obok Liama a on mnie przytulił i o mało co mnie nie udusił . Poczekałam na Liama który poszedł się ubrać . On siedział w łazience 5 minut !!! Złapał mnie za rękę i poszliśmy na śniadanie .

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz