niedziela, 13 maja 2012


Rozdział 6

*Oczami Liama*

Zayn zapytał Kate :
Zayn : Kate a ty dobrze śpiewać umiesz?
Liam :Zayn nie zaczynaj .
Kate : Liam przestań . Tak umiem dobrze śpiewać , wręcz kocham .
L: Nie wspominałaś mi o tym .
K : Zapomniałam ci o tym powiedzieć .
Louis : Słyszałeś Kevin ona zapomniała mu o tym powiedzieć .
K : Louis ty naprawdę gadasz z  Kevinem?
Louis : Ta … a coś ci nie pasi ?
K : Nie , wszystko Ok . A nakarmiłeś go chociaż ?
L : Kate przestań .
Louis : Kevin mówiłem ci że Kate cię kocha .
L : Kate .
K : Co ?
L : Foch .
K : Czemu ?
Z : On tak ma przyzwyczaj się .
K : Ok .

*Oczami Kate*

O co chodziło Liamowi ? Wiem ma pomysł  . Usiadłam koło Zayna i szepnęłam mu na ucho żeby mnie przytulił . Po chwili Zayn mnie przytulił a w Liamie aż się gotowało . Poszłam znowu obok Liama usiąść nie mówiąc Zaynowi nic . Potem Zayn odwalił takie coś  ”Vas Happenin‘Kate ”  Liam znowu się gotował . Po jakimś czasie wkurzania Liama . Wkurzył się i mnie pocałował, pomyślałam no w końcu . A reszta chłopców wielkie : UUUUUU !!! Liam ! Tym razem ja się wkurzyłam i pocałowałam go jeszcze mocniej . I obojgu nam  przez  reszte dnia uśmiechy z twarz nie schodziły . Było około 24:00 i chłopcy zaproponowali mi i Liamowi , że pójdziemy do nich do domu spać a juto wrócimy do domu . Wyszliśmy z restauracji i w drodze powrotnej cały czas się kołysałam a Liam mnie trzymał z tego co pamiętam to reszta też była ostro narąbana . Nie wiem jak ja to zrobiłam że leżałam obok Zayna . Zayn mnie obudził i poszedł do łazienki i nie wychodził z niej prze około 2 godz. , pomyślałam wtedy że to nie jest chłopak tylko dziewczyna . Po jakiś 10 minutach usłyszałam że ktoś trzaska drzwiami i czegoś szuka i wparował do pokoju Zayna ( to był Liam wkurzony na maksa ) . Jak mnie zobaczył , że leże w łóżku Zayna chyba się wkurzył ale nie wiedziałam co się ze mną potem działo bo chyba zemdlałam …

*Oczami Liama*

No super moja dziewczyna w łóżku tego pięknisia to serio wczoraj popiła dobrze że chociaż ja byłem trzeźwy . Wziąłem ją na ręce i powiedziałem Zaynowi że zabieram ją . Poszliśmy do mojego byłego pokoju i położyłem ją na łóżku i się uspokoiłem . Byłem taki wkurzony że nie zauważyłem że Kate zemdlała . Zadzwoniłem po karetke i po 10 minutach zabrali ją a ja pojechałem z nią . Czekałem pod jej salą aż lekarz wyjdzie i właśnie wtedy lekarz powiedział że ona nie żyje . Byłem totalnie załamany , po chwili rozpaczy poczułem że coś ciągnie mnie za koszulke . Odwróciłem się i zobaczyłem ją zapłakaną , lekarz wszedł i powiedział że to był taki głupi żart . A ja do niej takiego smile‘a , że masakra . Pocałowaliśmy się , Kate przeprosiła mnie za to co odwaliła wczoraj bo myślała że Zayn to ja . 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz