środa, 16 maja 2012


Rozdział 10

*Oczami Kate*
Obudziłam się Liama nie było obok mnie to było bardzo dziwne . Zeszłam na dół zobaczyć czy tam jest ale go nie było , była tylko kartka :

„Harry zaprosił mnie i ciebie na bal zaręczynowy od jego siostry . Jestem u chłopaków . Przyjadę po ciebie o 17 : 30 . Liam . ”

Przeczytałam i poszłam do pokoju i napisałam sms’a do Liama ale nie odpisał ?!
Ciekawe czy zorientował się że dzisiaj mam urodziny (kartka na lodowce ”24 maj urodziny Kate ” byłam tego ciekawa .
Zjadłam śniadanie i ubrałam się w to :












Poszłam do sklepu bo musiałam kupić coś do jedzenia bo lodówka była już pusta . Wróciłam i była już 15 : 40 . Weszłam pod prysznic żeby się odświeżyć , umyłam włosy i po jakichś 25 minutach byłam już gotowa . Ubrałam się w to :

















(wiem że to ciuchów na bal nie przypomina) . Zrobiłam make - up i zrobiłam loki . Weszłam na Facebooka zobaczyć co się dzieje bo ostatnio nie  wchodziłam , weszłam na Twittera tam też nic ciekawego . Jest 17 : 00 jeszcze 30 minut . Szykowałam się znowu i usłyszałam dzwonek do drzwi to był Liam .

*Oczami Liama*

Żal mi było Kate bo zostawiłem ją samą w domu . mogłem pomyśleć ” A jakby się jej coś stało ? Była by to moja wina . ” Otworzyła mi drzwi jakaś dziewczyna . NIE POZNAŁEM MOJEJ DZIEWCZYNY !!!
Liam : Widziałaś może Kate , bo ona tu mieszka .
Kate : Tak .
L : Gdzie ?
K : Stoi przed tobą .
L : Kate ?! Sorry . Nie poznałem cię .
K: Liam !
L : No co . Jesteś piękna nie dziw się .
K : What the fuck ?
L: Dobra ide .
K : Czyli na bal nie idziemy ?
L: Tak .
Jaki ze mnie idiota żeby nie poznać swojej dziewczyny ?

*Oczami Kate*

No co za idiota . Poszłam do pokoju . Płakałam aż do momentu kiedy wszedł Liam . Przepraszając mnie .
Liam :  Kate przepraszam , zachowałem się jak totalny idiota .
Kate : Liam proszę cię wyjdź .
L : Nie wyjde .
K :
L : Kate .
K : Na bal nie idziemy .
L : Czemu ?
K: Zobacz jak ja wyglądam .
L : Masz rozmazany tusz , nic wielkiego . Przemyj i choć na dół będę czekał .
K : Ok .
Proszę was jak nie można poznać swojej dziewczyny ? Zeszłam na dół fochnięta na Liama . Weszliśmy do samochodu i Liam wyją jakieś malutkie pudełeczko i powiedział żebym zamknęła oczy . Zrobiłam to co mi kazał a on robił coś z moją ręka . Otworzyłam oczy i na ręce zobaczyłam przepiękna bransoletkę ze srebra i była zawieszka a na niej  ”Liam i Kate Forever” . Natychmiastową reakcję było pocałowanie Liama . Ruszyliśmy ale nie na bal tylko gdzieś zupełnie inne miejsce …

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz